Cattas liv och tankar

Nybakat o främmande

Publicerad 2012-01-25 21:33:25 i Allmänt,

Eftersom kvällarna numera är rätt lugna sedan vi avvecklat Lisas sovstunder på dagis, så har man tid med rätt mycket annat. Har haft låååånga strider senaste dagarna för att få det lilla monstret livet i säng och klockan har blivit både 21 och 22 innan de små blå slagit igen... O jag kan lugnt påstå att mammans humör inte direkt är på topp då... Men nu sover hon ca 19.00-07.30, perfekt för mej henne!!

Ikväll tog jag och bakade tekakor och fick även spontanfrämmande av fam Jala. Men jag ger mej katten på att herrn i Jalahuset kände doften av nybakt och bara "råkade" komma förbi!

Kommentarer

Postat av: Gniztra

Publicerad 2012-01-25 21:46:48

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,Hello kitty,Playboy,MAC smink och mycke mera.



Allt i lager och skickas ut inom 12timmar.

Kram Gniztra

Postat av: T

Publicerad 2012-01-27 09:11:29

Har ju ett extra sinne för nybakat.Kan hända att jag blev tvungen att äta upp E:s "ranson" också...:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela