Cattas liv och tankar

Slut som artist

Publicerad 2012-01-19 22:11:33 i Allmänt,

Helt.Totalt.Slut.
 
Hade kunnat offra min högra fot (eller kanske lilltå...) för en dräng och en piga. Vissa dagar är det som om allt kommer ikapp och man bara önskar man fick sitta på en öde ö och filosofera med ett glas rött o en bit brie... O på den ön skulle det inte finnas smutsiga strumpor på golvet. Disken alltid inställd i diskmaskinen.. Tomma förpackningar i sopkorgen.. Skorna uppställda.. Kläder som inte används undanhängda.. Alla skulle vara glada och hjälpas åt....

Men sen så är jag ju egentligen så tacksam över allt och alla men kände mej lite extra gnällig och sur ikväll o då är det ju himla skönt att kunna ösa ur sig här utan att nån får reda på det *host*..


PS Jag veeeet (eller anar..) att det inte finns så många tvättkorgar, diskmaskiner och skor på öde öar..O den är väl inte speciellt öde heller om det är fler där... Men ni fattar poängen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela