Cattas liv och tankar

Ett fantastiskt sommardygn!

Publicerad 2012-07-05 18:55:34 i

Har nu kommit hem efter ett fantastiskt dygn i stugan! Underbara ungar som bara har njutit av sommaren, badat, grillat, rott och skrattat o surrat halva natten... Väckte dem vid 12 idag, lagomt tills jag o Lisa skulle äta lunch.. Gårdagen bjöd på en sagolik fullmåne och jag skulle kunna påstå att det var helt magiskt då fullmånen speglade sig på det alldeles lugna vattnet o jag hörde barnen skratta på ön, Lisa sov gott i stugan och jag bara stod där och njöt av lugnet. Vissa ögonblick är verkligen lite mer speciella än andra.
 
Idag blev det mera bad och sol innan vi packade ihop oss och återvände till civilisationen. 
 

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2012-07-18 01:00:41

Vilka fina barn vi har!

Svar: Jaaaaa!!! <3
Catharina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela