Cattas liv och tankar

Ljuvliga tider, soliga tider!

Publicerad 2012-07-20 18:09:36 i

Har nu varit hos allra käraste syster med familj ett dygn. Haft det helt underbart med strålande sol och blå himmel!!! Igår var vi på Sporthallen och idag var vi på Bredsandsbeachen! Därimellan har vi hunnit med räkfrosseri, rosé, jordgubbsdrinkar, Sundsvallsspelet och en härlig uppesittarkväll! Älskar verkligen att vara där och umgås med syster och Niclas, men det är väl så med folk man tycker oerhört mycket om, det blir bara SÅ bra då! Tack för härliga dagar och vi kommer snart igen!
 
Har nu lämnat av stora barn hos pappan och kliar mej nu i huvudet för att försöka få till någon vettig packning inför morgondagens Stockholmstripp med finaste vännerna! Längtar!!!!
 
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela