Cattas liv och tankar

På banan igen..

Publicerad 2012-07-24 18:34:26 i

Ja då har man jobbat två dagar efter semester och skön ledighet! Härligt att vara ledig men det går rätt bra att jobba också, man saknar ju liksom både kollegor och vårdtagare då man är ledig..
 
Semestern avslutades med ett fantastiskt roligt dygn i den Kungliga hufvudstaden tillsammans med tre finfina vänner. Haft galet roligt och glidit runt på krogarna där vi ätit gott och givetvis även druckit gott. Kalashelg! Underbart att ha den möjligheten att göra sådana här små tripper då och då!
 
                                        
 
                            
               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela