Cattas liv och tankar

Det blåser i träna idaaaa!

Publicerad 2012-03-13 08:07:29 i Allmänt,

Ännu en dag då det susar friska vindar runt stugknuten. Tur man står stadigt på jorden så man inte fladdrar iväg..

Den här veckan bjuder på en massa skoj! Först joppelijoppa, sen på fredag blir det After Woooork på bästa Wärdshuset med en massa härliga kollegor! Gillas jättemycket! O på fredag har jag även lovat Gurra att ha filmkväll för sin klass, vilket innebär att det kommer vara ca 13 st 10-11 åringar hos oss och jag är inte hemma... Hur tänkte jag där? Ja just ja, Martin är ju hemma! Vilken HIMLA tur! Muhahahahaha! O jag dyker ju upp och axlar min roll som ansvarsfull moder så småningom... 

På lördag vankas det sedan pimpeltävling på Dackesjötjärn och jag har redan lagt in en beställning på en strålande sol, största fisken och lyckliga barn (= lycklig mamma). O på kvällen kommer Ida hem från Trujillo.......Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela