Cattas liv och tankar

Ny månad!

Publicerad 2012-03-01 22:20:33 i Allmänt,

Första mars. Hux flux är vi inne i vårmånaderna... Snart höst igen och dax att plocka svamp.

Idag har det varit riktigt varmt ute, takdroppet droppar inte utan strilar istället.. Kan tycka att det kunde få vara vinter ett tag till men klagar absolut inte. Njuter av ljuset och att det nu är mycket kvar av dagen då man går hem från jobbet. Men det är aningen svårt att få med sig Lisa in, hon vill väldigt gärna vara kvar ute och leka i blötan.. Men idag gick det skapligt för då följde hon med Mollie hem för lek och bus innan nattning. Perfekt med kompisar i samma hus!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela