Cattas liv och tankar

Sportlovat

Publicerad 2012-03-09 17:35:24 i Allmänt,

Vissa dagar ÄR verkligen mer underbara än andra!!
Har njutit av underbart väder, toklyckliga barn (rätt så lycklig mamma och manligt sällskap oxå för den delen..), gott fika, gott kaffe och fantastisk pulkåkning!!! Sagolik dag!!



O elden fixade jag själv! Hade jag väntat på han som skulle göra upp eld hade vi fått knapra kall korv...
 



 



Kan förstå att det uppskattades att bli hämtad med skoter och pulka efter den låååååånga pulkabacken!

 


Skitkul i Liiiiden!!!

Kommentarer

Postat av: jagkankommaitidomjagbaravill.se(n)

Publicerad 2012-03-12 20:39:28

Jag ville ju att du skulle få öva på att göra upp eld,därav min något sena ankomst.För din skull alltså...;-)

Postat av: Catharina

Publicerad 2012-03-13 08:28:06

Säger du det så ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela