Cattas liv och tankar

Stolt storasyster presenterar:

Publicerad 2012-03-04 20:11:18 i Allmänt,



Världens bästa lillasyster som nu kan bocka av Vasaloppet!! Grymt bra jobbat! O då sms:et om att hon gått i mål plingade till i luren så gick det inte att hålla tårarna borta... Sentimental, jag? Ooooooo ja! Duktiga DUKTIGA du!!!

 

Här hemma har dagen gått i längdskidornas tecken. Hela fm spenderades i soffhörnet framför sändingen av Vasaloppet. Gillar det där och det var nästan (märk väl, nästan!) så att jag kände ett sug att ge mej ut i längdskidspåret trots att det är sisådär 25 år sen jag åkte sist.. Fick sedan trevligt kaffefrämmande av mamma o pappa men efter det gick vi ut i solen och Lisa åkte sitt eget lilla Vasalopp. Hon vann Vasaloppet hävdar hon bestämt så jag tror faktiskt Jörgen Brink får lämna plats till den här lilla damen...

Kommentarer

Postat av: Anna E

Publicerad 2012-03-05 20:44:09

Ja, inte utan att man känner igen bilden på Milla! ;) OXBERG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela