Cattas liv och tankar

Plötsligt händer det.

Publicerad 2012-11-04 12:03:16 i

I fredags kväll då Lisa skulle nattas var alla nappar puts väck. Letade o letade i alla skrymslen och vrår medan tankarna rusade i skallen hur det här skulle sluta! Hade inte planerat att sluta med napp men nu fick det bli så. Hade inte direkt något val. Stålsatte mej för gråt och tandagnisslan men döm om min förvåning då flickebarnet somnade utan ett pip. Igårkväll hade vi hittat igen en napp men eftersom proceduren nu var startad så fortsatte det nappfria insomnandet.. Gick hur bra som helst! Lite gnöl men det kan det ju vara ibland ändå. Så nu blev det visst både nappfritt och blöjfritt i rask takt.
 
Nappflickan ett minne blott...
 
Igår slog vi även slag i saken och premiärfor på bio med Lisa. Såg Lilla Anna o långa farbrorn. Mycket uppskattat! Fast jag tror att popcornen var en bidragande orsak till varför det vart så himla bra, det lilla livet fick i sig hela hinken! Mysigt att kunna börja göra lite sådana där utflykter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela