Cattas liv och tankar

Fredagsmyyys!

Publicerad 2012-10-12 22:26:56 i

Sinnessjukt skönt med fredagar! Idag dristade jag mig till att checka ut kl 12 (läs 12.30...). Hann då med att ta rätt på fyra miljoner kg tvätt och göra en grovsanering på Gurras rum. Känns skönt att slippa oron över att någon tillsynsmyndighet ska knacka på dörren...
 
Nu ikväll har jag o Martin suttit vid Spotify med var sitt glas vin, himla trevligt! Men jag måste fundera om jag kanske egentligen är sisådär fyra generationer äldre än honom.. Hade fått till en sån fin lista tills partyt imorgon men då visar det sig att den musiken var tydligen sedan skiftet 1800/1900 så det blev till att göra om o göra rätt. Men hallå! ALLA vet väl vilka Troll var??
 
Sen sa Martin också att han hoppades att jag inte skulle spoliera festen med att spela sönder låtar och börja introducera Maritza Horns "Jämmer o Elände" o liksom tappa bort partystämningen, vilket påhopp!! Har väl aaaaaldrig missbrukat Spotify?! 
 
Nu är det snart hopp i säng och jag ser verkligen fram emot då förskolefotona ramlar ner i postlådan efter Lisas utlägg om dagens fotografering (ALDRIG var mottot och fotografen hette tydligen Martin "precis som våran" sa Lisa). Ibland är det skönt att inte jobba på dagis...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela