Cattas liv och tankar

Höjdardag!

Publicerad 2012-10-08 22:40:37 i

Startade dagen med frukost och mysig surrstund med bästa Jannice! Efter det drog jag återigen till skogen för att njuta av vackert höstväder och hämta hem mera svamp. Vet ju att de finns där och jag kan bara inte låta bli att plocka mer trots att jag fyllt mina förråd... O mycket riktigt, det kryllade av de små rackarna... Det är rätt kul då man kan plocka med båda händerna samtidigt! Fyllde min korg och tömde den sedan bak i bilen och plockade ännu en korg. Hade kunnat plocka mer också men har lärt mej nån gång att det finns tydligen gränser för vanvett också. Så jag for hem och delade ut svamparna till de som behövde dem bättre än mej. Tror bestämt det blev uppskattat!
 
Nu ikväll har jag suttit i timmar och fixat med fotoböcker. Så nu är jag äntligen ikapp med det. Tycker det är bra mycket trevligare att bläddra i en fotobok än att titta på bilder på skärmen.. O bäst är såklart gamla hederliga foton som är inklistrade i en pärm och det är handskrivet bredvid... Det var tider det...
 
 
Photo: Lycka!!!
 
Livet på en pinne!! Sagolik dag!
 
Photo: Vad passar bättre en ledig solig dag än att fara till svampskogen? Tror att det är det här som kallas livskvalitet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela