Cattas liv och tankar

Hinderbana!

Publicerad 2012-09-16 18:27:00 i

Idag har jag verkligen kämpat för att få tag i mina kantareller! Jag har krypit, klättrat, ålat och funderat över hur i all världens tider jag skulle kunna ta mej tillbaka igen... Kan lugnt säga att hon stökade till rejält i skogen den där Gudrun... Bästa svampstället är nu borta med vinden, bokstavligt talat...
 
Skulle kanske ha stannat kvar i den mysiga mossiga skogen... Där trivdes Lisa bra! O med facit i hand så är jag rätt nöjd över mitt val att inte ta med Lisa till den vindpinade skogen... Hujedamej, vilken skräckupplevelse det skulle ha varit för mej henne.
 
 Mossa är gosigt att vila på!
 
Dax att rensa de här  godingarna som jag slitit så hårt för!
 

Kommentarer

Postat av: Fia fit

Publicerad 2012-09-21 17:02:59

Så där sliter jag jämt med, medan min kompis L aldrig plockar kantareller. Hon hämtar kantareller säger hon. Suck...

Postat av: Catta

Publicerad 2012-09-23 16:15:45

Brukar oxå bara "hämta" men den här gången jävlades de med mig :-/ måste iväg nästa helg igen o se om jag kan hämta några andra istället ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela