Cattas liv och tankar

Bio o grillat

Publicerad 2013-04-07 20:47:46 i Vänner,

Imorse funderade vi på om det skulle bli en biosväng med Lisa, Alfons Åberg skulle visas som knattebio. Vädret lockade inte direkt med någon utevistelse så därför blev det en tur till stan. Himlans mysigt och självklart blev det popcorn o festis!  Då vi sedan nöjda var på väg hemåt så spontansvängde vi in hos Jörgen o Nettan på lite kaffe och det föll sig inte bättre än att vi blev kvar så länge att vi fick äta grillat tillsammans med dem, sicken tur! O tänk hur fantastiskt gott det är med grillat så här på försäsongen! Verkligen mumsigt!  
 
 
Som vanligt har helgen svischat förbi, kan inte begripa att det är ny vecka igen! Igår städade vi som planerat i trapphuset och på kvällen kom Jannice bort o förgyllde tillvaron. Surr, musik, lite rött och kom slutligen fram till lösningen på alla världsproblem. Ännu en härlig helg kan vi nu bocka av och ställer nu väckarklockan för att imorgon bitti med ett skutt kunna hoppa ur sängen och ge mej iväg på en morgonpromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela