Cattas liv och tankar

Påsk, ljuvliga påsk!

Publicerad 2013-04-01 20:00:03 i Familj,

Kan bara prisa vädrets makter som välsignade oss med detta påskväder!! Helt makalöst fint! Strålande sol, blå himmel, kalla stjärnklara nätter och alldeles, alldeles underbart!
 
På skärtorsdagen bar det först iväg till Blåkulla med tre av mina käraste vänner. Skoterstassen var på (men duttade lite parfym och tog på fintröjan utifallattom..att jag sedan tokfrös o luktade gott var det ingen som la märke till.) o hoppade på racern och drog till skogs. Värdinnan för kvällen hade ordnat SÅ himla mysigt! Mat, marshaller, påskdun, påskägg, kaffe, kaka och en enastånde utsikt över Liden med omnejd. Att sitta på ett berg vid en eld en stjärnklar natt med fullmåne är svårslaget. Toppa då detta med tre fina brudar så förstår ni, vilken sagolik kväll!!
 
  Bild: O påskägg fick jag <3
 
På Långfredagen for vi till stugan tillsammans med mamma o pappa. Camilla med familj slöt upp på påskafton och då var klanen äntligen samlad. Mys, pys, sol, mat, mera mat, trevliga skoterburna gäster, mat, vin, sol, pimpling, skoteråkning och mera sol. Fantastisk helg! De minsta varvade dock varandra med feber och hosta men det flöt på rätt smidigt ändå. Duktiga små!
 
 Systrarna myser!
 Dax för mat!!!
 
 Rosé o sol. Livskvalitet!
 Dassbesök är alltid lika skoj!
 
Laddar nu om för en ny spännande arbetsvecka!! O hoppas på att även nästa helg bjuder på lite sol o blå himmel!
 
TACK för en underbar helg ALLA inblandade!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela