Cattas liv och tankar

Bio!

Publicerad 2013-08-02 12:05:06 i Mitt liv som mamma,

Eftersom lilla bus är med mormor och morfar och myser i stugan så tog jag och de stora barnen/ungdomarna och for till stan så där helt appropå! Käkade på Ming Palace och sedan var vi på bio och såg "Grown up 2". Hade inga förväntningar utan trodde verkligen jag skulle tycka den var lite barnslig och fånig... Kanske rent av somna efter en stund...
 
Men oj vad jag bedrog mej! Precis min typ av film! Skrattade så jag kved och tårarna rann, misstänker att övriga i salongen hade lite kul åt mej oxå men jag försökte verkligen vara lite diskret. Skrattade hela vägen hem efteråt! Riktigt välbehövligt med en skrattorgie! Så gillar man amerikansk komedi med ironi och dråplighet så kan jag varmt rekommendera denna film med fantastiska skådespelare!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela