Cattas liv och tankar

Veckan innan...

Publicerad 2013-12-18 10:03:00 i

Tre arbetsdagar kvar innan sex dagars julledighet! Känns helt ok! Den här veckan är det mest bara jobb och lite plock hemmavid men i helgen vankas minsann firande av blivande 9-åring! Trevligt trevligt!
 
Förra veckan bjöd på julbord i alla dess former.. På torsdagen vågade vi oss ut i stormen för en tur med Medvind och julbord, otroligt gott och otroligt skönt att vi hann hem innan Ivar brakade lös... Kändes lite sisådär att fara ut med en båt då det var klass 3 varning men som tur var var det en klok och förståndig kapten som endast körde några varv runt i hamnen innan han ankrade fast sig ordentligt..
 
Fredagen var det Häresalonger och på söndagen jultallrik på Utsikten och däremellan firade vi vår 15-åring med kalas heeeela lördagen. Full rulle hela helgen.
 
Har börjat fått ihop alla julklappar men har en sak kvar till Lisa.. Men Martin har fått den delikata uppgiften att hitta den.. Längtar nu lite till dan före dopparedagen då jag planerat en resa till stenstan med alla mina barn för att strosa runt, fika på något mysigt ställe och bara vara...
 
Ingen julstress här...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela