Cattas liv och tankar

Det närmar sig...

Publicerad 2013-01-31 20:53:00 i Mitt liv som mamma,

Nästa torsdag bär det iväg till Vemdalen med ett gäng snygga brudar! After ski, slalom, party och en massa mys misstänker jag att det blir. Hoppas verkligen på lite sol och vackert väder också, känner mej en aning svältfödd på frisk luft och dagsljus. En Weekend med tjejerna i fjällen går inte av för hackor! Men i år lämnar jag och Jannice in handsken redan på lördag.. För då måste vi ju hem o gratulera en sjusärdeles fin jänta som fyller jämnt!
 
Nu i helgen ska det smidas planer, ätas gott, sittas på Vättaberget och låtsas vara liftkunnig och dessutom har jag av rätt säkra källor hört att det även vankas något litetlitetlitet glas vin också! Vilken himla tur jag har jag! Skoterklubben har även en familjedag på lördag med kolbullar och trevlig samvaro så är vädret rätt, barnen glada och mamman på humör så kan det hända det bär iväg dit också en sväng.. Kanske.
 
Lisa redo för en utehelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela