Cattas liv och tankar

God skidlycka!

Publicerad 2013-03-03 09:32:00 i Heja ni tappra kämpar i Vasaloppet!,

Idag önskar jag Niclas, Jonas, Jenny o Micke lite extra glid under fötterna då de åker Vasaloppet! Premiär för Niclas, Micke klassas snart som veteran o Jonas är jag lite osäker på.. Tror han också har åkt tidigare.. O Jenny har också åkt tidigare.I vilket fall som helst så önskar jag att det går bra för dem o att de kan glida över mållinjen i Mora framåt em/kvällen. Tappra människor!
 
De verkar iaf ha tur med vädret!
 
Själva är vi inte lika fysikt aktiva men vi packar ihop oss o far till stugan över dagen. Martin drog iväg tidigt imorse med skotern för att angla så vi ska snart bege oss för att pimpla lite, grilla hamburgare och bara vara ute o ha det bra. Ledig imorgon också, det känns finfint! Ska då vara på Vättaberget o hjälpa till. Hoppas på en solig o härlig dag!
 
Ha en bra dag alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela