Cattas liv och tankar

Kass på att blogga..

Publicerad 2014-05-14 17:00:00 i Det är MYCKET nu...,

Men om man säger som så så är det lite mycket nu.. Som de flesta vet så tog vi helt spontant och blev med hus tidigare i år. O ja, det är lite pyssel inför det. Packar nu febrilt för att hinna gå igenom alla små braatthasaker (o en hel del mindrebraatthasaker...) som man kan spara ihop under några år. Hittills har det resulterat i tio sopsäckar och femton proppade flyttkartonger.. O då har jag inte ens kommit ner i förrådet ännu.. Men målet är att hinna sortera ALLT innan tisdagkväll då grovsopsinlämingen öppnar sina portar här i Liden så vi slipper dra skräpet fem mil. Sen är det mässor, föräldramöten, vårträffar, personalträffar, utbildning och ett evigt pockande från Wordfeud.. (något slags beroende måste man få ha, en bra hjärntvätt åtminstone.)
 
Har även många andra trevligheter för mig mitt i alltihopa så att man vaknar kl 03 med huvudet fullt av funderingar är inte så himla konstigt. Bara att hålla i sig och åka med!
 
Foto: Kaos kaos kaos... Tio säckar skräp och en drös fyllda flyttlådor... Borde flytta lite oftare så man inte hinner samla på sig så mycket.. Men sakta men säkert närmar vi oss flyttdax. Drygt en månad kvar 󾌸 spännande!!!
 
Nedräkningen till Barcelona har börjat på allvar... Om två veckor befinner vi oss förhoppningsvis på en liten mysig tapasrestaurang med ett glas iskall cava i näven.. LÄNGTAR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela