Cattas liv och tankar

Jullov!!

Publicerad 2008-12-29 15:37:39 i Allmänt,



Åh vad det är härligt att vara ledig!!! Skulle kunna tänka mig att vara ledig i sisådär ett halvår nu..Idag har jag o kidsen inkl Elias varit på Vättaberget. Jättemysigt men kallt!! Himla tur att det är lite snö så att backen kan vara öppen, finns inte så stort utbud på aktiviteter här uppe annars..

Igår var vi t Anki o B-O på middag, det var mycket trevligt o gott, fick lax, potatis o romsås. Var hemma vid 20 o då landade man skönt i soffan resten av kvällen. Känns som att man varit kroniskt mätt den här perioden... Men man ska väl inte klaga, rätt som det är blir det svälttider.. :-) Ikväll ska fam Illusion komma på middag, det blir trevligt. Tänkte sno ihop lite lasagne t oss alla o ev tom ett glas rött så här på måndan.. Vardagslyx! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela