Cattas liv och tankar

Skratt, mat o underbara vänner

Publicerad 2009-04-01 22:55:08 i Allmänt,

Haft en helt underbar kväll med Camilla, Maria o Helena! Har ju som tidigare nämnts haft en tradition att träffas o käka ett par ggr/år. Brukar alltid vara jättemysigt! Tradition verkar även vara att aaaaaaldrig kunna bestämma VAR vi ska äta... Dagen bestämdes för två månader sedan så det var spikat (o till min o Marias fasa insåg vi att vi bokat in en ONSDAG!! Då det är GREYS! ojojoj) Kl 17 träffades vi men hade fortfarande inte riktigt bestämt vart vi skulle äta men efter ett varv runt stan o en översyn över ekonomin så blev det kina. Kvällen har bjudit på många o hjärtliga skratt, skrattmusklerna har krampat ihop ett par ggr o personalen trodde nog att vi tullade på nån flaska under bordet.. Har diskuterat allt mellan himmel o jord, o de gamla minnena har en tendens att ploppa upp titt som tätt. Mest kanske för att vi är så präktiga nuförtiden o aaaldrig gör nåt tok utan bara är trista o tråkiga ;-) eller så för att vi inte berättar för varann förrän det som hänt är preskriberat.. Hmm.

Har några envisa syner som fortfarande får mig att fnissa i smyg.. Spanet som fick gratisprov på DOVE-tvål är bara en av alla storys.  Thats what friends are for.. O Någons nyfikenhet som får henne att krypa för att smyglyssna o sambon som funderar på hennes mentala hälsa.. Hahahaha! Camillas fina påpekan om mat på tänderna resulterade oxå i hysteriska gapskratt o ännu mera magkramp..Syster Ysters möhippa var och kommer alltid vara en källa att ösa skratt ur, vilken kväll! Tur att alla överlevde o lyckliga hittade tillbaka från alla skrymslen o vrår.. Och att inte syster bröt nåt ben då någon drog bort studsmattan är ett under...O nattens "Mulleutflykt" !!! ;-)

Åh vilken härlig kväll! Behövde verkligen få skratta så här!!!



Visst bjuder du på den här syster :-) Ett o två o BORTA!!! :-)



PS Hann hem till Greys! Puh!!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-04-02 11:21:08

Självklart! ;)

Nästan så jag önskar att Olsen hade lyckats filma d hela... För t.o.m jag tyckte d var skitkul! Kanske beror på att jag inte slog mig...

Postat av: Ville

Publicerad 2009-04-02 17:51:32

HAHAHAHA... får mig ett gott skratt då jag tänker på milliz möhippa :-)

Jag har sett lite av Olsens film, det räckte det hon hade filmat kan jag säga...

/från hon som då inte hittade från baksidan till ytterdörren :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela