Cattas liv och tankar

Härlig semester, underbart att vara hemma!!

Publicerad 2009-08-03 21:28:51 i Allmänt,

Oj oj oj vad en vecka går fort!! Har verkligen gått över förväntan trots ett oplanerat åk med bärgare o stopp i Örebro... Men har man en händig karl så reder man sig!! :-) Liseberg var som tidigare nämts superskoj!! Levererar lite bilder därifrån:







Färjan över t Danmark o Legoland gick oxå alldeles utmärkt men Ida kommer inte att jobba på båt då hon blir stor..



Legoland var fantastiskt bra!! Och det tyckte säkert de 2 miljoner andra som var där samtidigt oxå så det blev inte karuseller där, timmar i kö för att åka kändes inte ok..





Tillbaka i Sverige väntade Gekås o shopping, bidde lite smått o gott.. Kläder till barnen o till liten bebis som snart ska komma t världen, matberedare, P2-spel, mm mm. For sedan vidare mot Halmstad o bodde en natt på Tylösand. Var ner t stranden på kvällen o badade fötterna, aningen stormigt, jättevackert o fyra miljoner maneter.. Bodde i en stuga som kunde få vilken färgblind som helst seende igen o som inte kan rekommenderas att vakna bakis i...Rosa, blommor, spets o bara omaka saker från gamla loppisar förmodligen.. Hua!! Sov i en gammal bäddbar tonårssoffa som inte är speciellt lämpad för gravida 30+ -are.. Höll inte på att ta mig upp dan därpå..












For vidare mot Hultsfred o sov där på vandrarhem som var rätt ok, o billigt! Vilket var lysande efter veckans utgifter.. Var o kikade på en flygplansuppvisning hela söndan innan vi tog ett gemensamt beslut att brassa hela vägen hem till älskade Liden o Kalle Katt!



Veckan var helt fantastisk o supermysig men borta bra o HEMMA bäst!! O tusen tusen tack till kattvakterna som skött sig alldeles utmärkt! Kalle är sååå nöjd!! O vi har längtat o längtat efter er!! :-) Haft en härligt lat dag i Brudsjön o badat o solat hela dan, myyyyys!!!





Allt som behövs för en lyckad resa: bra musik, karta, DVD t barnen åsså "Sara" förståss.... ;-)

Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-08-05 18:25:42

Du kunde väl skylla på magen? Jag skulle inte sätta mig i nåt dyligt hur ogravid jag än var... Vad ska jag skylla på?

Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Publicerad 2010-05-28 10:05:17

Ni såg iaf ut att ha haft trevligt :)

Hoppas ni hittar på nått minst lika kul i år :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela