Cattas liv och tankar

Måndan gjord!

Publicerad 2009-08-17 22:11:09 i Allmänt,

Ja då var semestern oåterkallelig över för i år, o sista gången som ssk i hemtjänsten eftersom de tjänsterna försvinner... Inte utan att man funderar lite vart man ska ta vägen efter barnledigheten.. Men det löser sig väl... Jobbar sju veckor till o är i v 32 i graviditeten.. Går fort nu med den lilla sprattelkusen i magen... ;-) Snart framme!

Har gått riktigt bra att jobba o jag tycker ju verkligen om mitt jobb! O nu då vi båda "systrar" är på plats känns det som om man kan ta sig tid att verkligen ägna sig åt patienterna, o det är faktiskt viktigt..

Ikväll har jag skjutsat kidsen på fotbollsträning i Holm, var helt sinnessjukt mycket knott där så den här mamman parkerade i bilen o läste tidningen under tiden.  Engagerad! Hemvägen var dock riktigt spännande.... Elias redogjorde för stora revultionerande händelser o vi var dessutom ungefär 2 cm bakom en älgstjärt.. Adrenalinkick - Javisst!! Rätt stora djur som man definitivt inte vill ha i knäna i framsätet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela