Cattas liv och tankar

Pigg(are iaf)

Publicerad 2009-02-06 15:29:57 i Allmänt,

Har nu varit o lunchat med kärleken på lokala krogen. Våldsgott (as usual..). Eva-Sofie for runt o dukade inför kvällens middag men hade tid att surra lite (eller rätt mycket) till Anders stora frustration ;-) men till vårt sanna nöje! De är verkligen helt underbara de där två! Himla kul att det var så mycket bokat ikväll likaså att de har haft många lunchgäster idag. Superkul!! 

Jag mår iaf aningen bättre idag o min hals har lugnat ner sig så jag låter nästan som folk igen. I morse var det seminarium via webkamera o internet. Kom på ganska snabbt att jag läst på i fel Polit o Beck... Lite halvjobbigt kändes det.. Men eftersom jag är så smart ;-) så mörkade jag det hela o svarade snabbt som gatan på de frågor jag kunde så det gick alldeles utmärkt att klara sig! Har även börjat söka artiklar nu t D-uppsatsen o jag måste säga att det känns liiiiiiiiiiite halvtråkigt ändå.. Men det ska ju göras. Suck!  Så är det någon som älskar att läsa engelska vetenskapliga artiklar så är det bara att tjoa till. Lovar att dela med mig!

Ikväll blir det lugna gatan. Ska jobba helgen o då vill man vara pigg o vaken kl 07. Ska inte klaga då man jobbar var åttonde helg, tycker synd om de som jobbar varannan. Inte kul! 

Nu ska jag umgås lite m mina älskade barn som ska vara här en liten stund medan pappan gör ett jobb.. Myyys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela