Cattas liv och tankar

Puh..

Publicerad 2009-02-27 22:21:44 i Allmänt,

Kalasdagen över.. Tolv ettakluddare passerar inte obemärkt kan jag säga.. Ringer fortfarande i öronen efter allt stoj, men mysigt var det och gick faktiskt bättre än väntat! Mycket tack vare kocken (inte den nakne o inte den arga utan min :-)) som fixade korv o burgare t hela gänget o sedan stökade undan! Han insåg även behovet av kaffe hos den stressade mamman o fixade även det. Kanoners!! Han var väl unt den 5,2:a som smygdracks under matlagningen ;-)

Gurra var väldigt nöjd över sitt kalas, hans första riktiga egna kalas faktiskt. Har alltid firat med de andra "vinter 01-orna" tidigare. Han var rätt trött och slut ikväll så det har varit mys i soffan under täcket hela kvällen. Även Ida har varit nöjd med att slita sig från datorn för soffmys. Martin är ute en sväng med skotern tillsammans m Andreas, får se när han dyker upp. Imorgon planeras det för skotertur o rally, som vanligt är mina förväntningar att det ska bli såååå mysigt o härligt med strålande sol o lyckliga barn o kärlek o bara alldeles alldeles underbart.. MEN.. Vi får se... Fortsättning följer.





 
Fin tårta va? ;-) Härligt då det önskas glass t kalas!!  O "8-an" gör ju det hela mycket mera festligt eller hur?! Men barnen var nöjda o glada iaf.. Muhahahhahaha




Willys kex o kakor = kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela