Cattas liv och tankar

Fredagkväll!

Publicerad 2009-01-23 23:31:28 i Allmänt,

  Välkomstdrink/helgstart Galliano o Sprite o is... JÄTTEGOTT!!!


   Ankfilé, potatiskaka och sås på Värdshuset Liden. Mmmmmmmmmmmmmm!!!!!! Rekommenderar varmt ett besök på denna superbra matkrog!! O Anders o Eva-sofie är helt underbara!!


Har hittills haft en mycket mysig kväll o redan en massa skratt, räknar med fler... :-) Åt middag på lokala krogen m Patric, Anna-Karin, Max , Andreas, Jannica, Mia o Lollo. Har haft så himla trevligt!!!!!!!!! Love them all!!! Jag o A-K gick nu hem o nattade barn men ska nu fortsätta surret som bara tjejer kan.. Hihihi! o det är alltid lika skoj!!!!

Puss o kram på er!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-23 23:40:22

Mr "stalker" gör oxå kväll nu...G´natt;)

Postat av: mia

Publicerad 2009-01-24 11:15:34

Ja det var verkligen lika trevligt som välbehövligt å välförtjänt tycker jag! haha!! Tack för gott sällskap...det var ju nääääästan lika gott som maten...haha!! ; ) Kram!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-01-24 11:48:53

Jag utmanar dig på min blogg... 4 i 4 mappen!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela