Cattas liv och tankar

Gäsp..

Publicerad 2009-01-13 08:09:42 i Allmänt,

Ny morgon igen. Halvjobbigt att kliva upp ur den varma sköna sängen.. Igår kom kidsen!!! Hurra hurra! De har varit hos J sedan nyårsdagen, känns som hundra år ungefär. Var jättemysigt igår kväll. De fick gå hem efter skolan för Martin var hemma o det var himla bra. På kvällen blev det spaghetti o köttfärssås ala Martin, supergott! (Härligt med "vanlig "mat igen..) sedan blev det lite spel, TV och saga. Mys mys mys! Jannice ringde  o terroriserade mig för tredje kvällen i rad.. O igår orkade jag inte stå emot längre, hade slut på ursäkter. Så vi tog en prommis! :-) O det var ju så skönt egentligen men det sitter i tjära ibland att komma upp ur soffan o iväg.. Tack för tjatet vännen!!!!! (o för en trevlig promenad!)

Tidigt imorse for Martin t Gällivare på jobb, känns konstigt nu då han har varit hemma så länge.. Tråkigt men tur att en vecka går fort.  O även tur att barnen är hos mej iaf! :-) Lite sällskap på kvällarna. Är bjuden t allra käraste syster på middag på lördag, ska bli supertrevligt! Ska försöka hitta en försenad födelsedagspresent t Tova oxå men det är inte helt lätt då jag inte har en aning om vad hon har o inte..

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Postat av: Jörgen

Publicerad 2009-01-13 13:13:59

Inte visste jag att du bloggade oxå eller oxå har jag glömt det ;-) Hoppas det går bra på jobbet och att du har mycket att göra understundom. Du får hälsa till personal o pat. Ha det gott :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela