Cattas liv och tankar

Nedräkning t fjällresan..

Publicerad 2009-01-27 22:47:41 i Allmänt,

    

Kan lugnt säga att jag längtar t den årliga fjällresan t Bakvattnet, Åkersjön! Fjärde påsken vi är där! Slalom, skoteråkning o bara mys i en hel vecka!!! Har betalat stugan ikväll så nu är det spikat!! Tjoho!
                            
   

Sol o trevliga vänner är det bästa som finns!! For med fam Eriksson/Stridh ifjol o det var sååå mysigt! Ska göra om det i år o då ska vi bo i samma stuga............ Spännande! ;-) Tror nog att vi ska hålla sams en vecka utan större problem. Blir nog en hel del spel kan jag tro, som singstar, GH o givetvis kortspel!!! Jag o Jannice får väl snart börja skriva listor o planera vad vi ska ta med... Planeringen o lite vin kan vara nog så roligt!  Säg bara t gumman så ses vi!! ;-) Brukar även försöka stämma träff m Patric o Anna-Karin m fam som har stuga där oxå. Mycket nice!!!!

Undrar om det blir nån ny bild på utvikningspojken i år? Kan nog snart sätta ihop en kalender... ;-)




Ansätten, "Blomsterfjället"

     
              




Världens bästa o mest underbara barn!!!

Kommentarer

Postat av: Biggan

Publicerad 2009-01-27 23:59:00

Jag läser, hittade din blogg via Mia för nån vecka sedan.Fjällbilderna ser ju tokmysigt ut med, hoppas ni får lika fint väder i år.

Roligt att du lämnat kommentarer på mina bilder på FB

See You. Puss & kram

Postat av: mia

Publicerad 2009-01-28 10:30:32

..gud så härligt att ha ngt sånt att se fram emot!! ...Jag får nog styra upp nåt jag med a.s.a.p....annars kommer jag att förgås av avund! hahaha!!! Suck...man blir verkligen härligt positiv efter några veckors sjuka....bläh!

Kram kram!

Postat av: Jenny Höglund fd Blom

Publicerad 2009-01-28 15:10:11

Jag läser din blogg :)

Ser att ni varit i Bakvattnet!

Vår familj har en stuga i Rörvattnet,inte så långt därifrån. Världen är bra liten ibland!

Hoppas det är kanonbra med dig och din familj!

//Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela