Cattas liv och tankar

Ont i hjärtat.

Publicerad 2009-01-16 21:09:58 i Allmänt,

Tappade bort Ida i Birsta............................... Finns inga ord att förklara känslan då jag insåg att hon var borta.. Resumé: Jag skulle in på bolaget en snabbis o sedan på Coop. Martin o kidsen skulle fara på Jula. Då jag gick in på Bolaget hoppade Ida tydligen ur bilen o sprang efter mig. Jag var som en racer därinne o rusade fram mot BIB o tog det jag skulle o sen t kön, MYCKE folk! Stackars Ida såg inte skymten av sin mamma. Mamman drog sedan in på Coop i godan ro o flanerade där en stund. Såg sedan gamla våfflan komma o gick ut t bilen o möts av Gurra som funderar var syrran är......... Övertygad om att han skojar packar jag in i bilen men efter fler frågor och Gustavs panikartade blick förstår jag att hon följt efter mig. Snabb som ögat in på bolaget igen o där står en liten tjej o ser sig vilsen omkring, då mamman kommer så brister gråten fram o det blir kramkalas därinne. Ont i mammahjärtat o tårar även där..


  Fin med hål i öronen men lite tagen efter det lilla äventyret....


Har iaf lyckats åstadkomma lite i Birsta idag. Ida fick sina hål i öronen o var kanonduktig! Martin klippte sig o vart värsta hunken.. ;-) Mulåt på Donken o det var superdupergott... Men ack så onyttigt... Var förbi Martins gamla jobb o kidsen skrev önskelistan t nästa jul. (Drömma kan man allltid)

    









    Mina nya fina svampplockarstövlar!!!!! Herr kantarell! Se upp i backen, snart höst igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela