Cattas liv och tankar

Säger grattis t Anna! :-)

Publicerad 2009-01-19 19:08:33 i Allmänt,

Måndag igen. Måste ha hänt nåt med övriga dar i veckan för det finns tydligen bara måndag fredag numera.. Konstigt det där.. Idag har jag varit ner t Kovland på möte, kändes rätt ok. Verkar vara en härlig grupp men jag förstår att det känns lite konstigt för dem att få ny syrra o och en ny chef. Härligt med omorganisationer! De har haft en kanonsyrra o en superchef tidigare o nu blir det nya människor som kommer. Men det är som sagt bara att gilla läget o jag tycker det ska bli spännande! Ser man det positivt brukar det ordna upp sig! :-) O jag brukar försöka vara optimistisk..

Idag fyller Anna J år! Grattis t henne. Ska dit o dricka lite kaffe senare har jag tänkt. O tjejen skulle iväg o simma ikväll o vara hurtig värre. Det är bra jobbat! Skönt o komma iväg o att simma är ju riktigt härligt! (eller framförallt bubbel o bastu efteråt....)



kram kram!!!


PS Tror jag ska maila en god vän o stämma träff snart.... Alldeles för länge sen.. För visst är det dax nu..;-) miss u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela