Cattas liv och tankar

Att det ska vara så himla svårt!!

Publicerad 2009-07-23 21:07:23 i Allmänt,

*Att hålla i pengarna så att de inte bara rullar o rullar... (speciellt efter en dag i stan/Birsta....)
*Att låta bli o äta allt det där gottiga! Soliga dagar= grillning o fika på stranden, regninga dagar= Fika i soffan o tröstgodis...
*Att inte vara avis på alla andra som har en underbar jetset sommar o bara glassar runt på roliga fester..
*Att hålla sig vaken längre än 23 (egentligen 21..) o fortfarande vara pratbar
*Att vara den där pedagogiska mamman som spelar spel med sina barn regninga dagar o inte låter de titta på film o spela dator..
*Att vara en fantastisk, snygg, sexig o huslig sambo ;-) , lycklig o kärleksfull mamma o en underbar, stimulerande och rolig vän...
*Att komma iväg på den där promenaden som planerats sen mars....

Känns som dödsynderna har tangerats.. tror jag missade vreden... Är ingen elak djävul iaf...Bara lite... ;-)

  • Högmod
  • Girighet
  • Vällust 
  • Avund
  • Frosseri
  • Vrede
  • Lättja 

     
    MEN  egentligen är jag otroligt nöjd o glad över mitt liv!! Så det så!!!
  • Kommentarer

    Postat av: Hanna

    Publicerad 2009-07-23 21:32:01

    Kan bara erkänna att då du samlar vuxen poäng och bakar bullar.. så blev jag utomordentligt sugen på nybakta ja med.. jag gjorde en beställninga hos svärmor.. Gjorde susen.. 6 bullar ligger nu och jäser i MIN mage!! Inte illa för en som försöker losa magomfong ;) KRam på dig!

    Postat av: Anonym

    Publicerad 2009-07-23 22:08:05

    Ja, d är då bara den sista jag lyckats med i sommar... Å jag får väl vara nöjd över det iaf, å försöka att inte vara missnöjd med resten...



    Love U!

    Postat av: Anonym

    Publicerad 2009-07-23 22:08:51

    Glömde skriva Milliz på förra inlägg..

    Kommentera inlägget här
    Publiceras ej

    Om

    Min profilbild

    Catharina

    Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela