Cattas liv och tankar

Oj en solig dag!!

Publicerad 2009-07-23 10:31:26 i Allmänt,

Blev alldeles brydd på onsdagmorgon (fm) då jag vaknade o solen sken!! Fick tom en massa energi o tog o städade på innan vi begav oss t Hammarn mot bad o besiktning. Höll på att gå lite illa men blev räddad (igen) av vägens ängel.... Tack igen o igen o igen, lär säkert behöva dig igen o....

Fikade gofika i Hammarn o for sedan på ett bad där så kidsen fick ta ett dopp på em. Solen sken o det var allmänt härligt! Vid beskiktningen var det lite nagelbitande innan jag fick klartecken att det var grönt, puh!!






Kvällen bjöd på god mat på Värdshuset tillsammans med en massa härliga människor! Tycker det kan bli en tradition med  onsdagsmys på verandan..... :-)



Idag blir det staaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela