Cattas liv och tankar

Sovmorgon

Publicerad 2009-07-18 11:16:46 i Allmänt,

Inser att man börjar ha stora barn då man får ligga vaken en timma innan de behagar slå upp sina blå... Vaknade strax före nio o vid tio tyckte Gurra att det var dax att börja sträcka på sig... Tur vi ska få en bebis snart så vi kommer upp på morgonen... Har nu ätit frukost på balkongen o det verkar bli en underbar dag!! Camilla kommer snart upp med Isa o Tova som ska få vara hos oss t imorgon, lite kvalitetstid är aldrig fel för någon av oss. Lika bra att skaffa massa pluspoöng nu för det blir säkert inte lika lätt att skaffa barnvakt t tre barn..... ;-)





Måste säga att jag är GRYMT besviken på Kelloggs Frosties som har minskat sockerhalten på sina flingor... Frosties ska vara sött sött sött, trodde nästan att jag fått fel paket o att det var simpla vanliga cornflakes.. Ur led är tiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela