Cattas liv och tankar

Tänker på dej vännen!!!

Publicerad 2009-07-04 18:16:19 i Allmänt,


Finns inga ord som kan beskriva den smärta som du upplever idag.. Tänker på dej och skickar massor av kramar.....Finns här för dej!!!!!



Allting här på jorden ska slockna en gång
ett hjärta , en blomma, en tanke, en sång
Men något ska födas ur tystnadens grav
och kanske bli stjärnor som minns vad du gav
ja kanske bli solar av rymdvida mått
att lysa upp stigar där ängsligt du gått

Där någon sen vandrar som du gjort en gång
och tacka för blommor att älska och sång
för vänskap och kärlek där hjärtat fått svar
på alla de frågot vi bär på en var
för vinden som kommer från ingemansland
och vågen som vaggar oändlighetsstrand..                   

(Dikt av Birger Franzén)

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-07-04 23:31:01

Nämen fy... Sådana ord gör att man gärna kramar de sina lite extra - så det är vad jag ska göra nu, på en gång.. KRAAAM till dig mä!

Postat av: Ville

Publicerad 2009-07-06 14:53:28

Ja fy vad livet är orättvist. jag blir så ledsen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela