Cattas liv och tankar

Tre veckor kvar...

Publicerad 2009-07-24 21:28:59 i Allmänt,

En vecka av semestern har nu rusat iväg.. Kan inte påstå att vi ligger i riskzonen för någon solskada för tillfället.. Men har det rätt ok ändå! Gårdagen bjöd på både stenstad o Birsta, riktigt trevligt o fantastiskt långt mellan gångerna.. Idag blev det som vanligt sovmorgon, vilket verkligen är semester!! Mycket njutbart att vakna vid tio o äta frukost vid elvasnåret. Jannice gled förbi på lunchen o bjöd på glass, grädde o jordgubbar. Alltid lika trevligt o supergott!!

Nu ikväll cyklade jag o barnen ner t Sunnås o grattade käre far som fyller år på söndag. Blev gomiddag o tårta o sedan cykeltur hem igen. Ida o Gurra var så duktiga o trampade på utan gnäll! Kanonväder att cykla i iaf!

Har även försökt lura hit ambulansstyrkan på lite fika men det verkar totalt hopplöst! Tror aldrig de haft så många körningar samma dag.. Får hälla upp på termos o spara tills nästa tillfälle ges... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela