Cattas liv och tankar

Känns som sommar nu!

Publicerad 2009-06-24 22:39:33 i Allmänt,

Snart har det gått en vecka igen, haft rätt sköna dagar faktiskt! Bestämt mig för att inte stressa utan bara ta en sak i taget o hinna det jag hinner. Verkar flyta på bra utan att jobba ihjäl sig faktiskt, än så länga iaf....

Svängde in en snabbis hos mamma på em o pussade på mina barn som var hos mormorn, de hade så himla mysigt! Isa o Tova var oxå där o Anette var där med Tilda o Teo. Bad o fika för fulla segel!





Nu ikväll har vi varit o grattat Tommy. Tyckte vi hade lyckats fått till en rätt bra present o rim ;-) Käkade smörgåstårta o tittade på projekt "flytta hebre" en stund tills myggen fick oss fara hem innan vi blev mer mer galna än vanligt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-25 00:35:30

Thanx sweetie... Kändes som du hade rutat in mitt liv väldigt bra med presenten...;-)Och de var ju snällt att du censurerade för känsliga läsare...;-) Kvällens skräll:Herbret står kvar!!!!:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela