Cattas liv och tankar

Lycka

Publicerad 2009-03-20 22:59:14 i Allmänt,

Supermysig kväll!! Filmen var kanon, maten utsökt o kärlek hela kvällen :-) Kan inte bli mycket bättre! Var en snäll och dygdig sambo och lät honom beställa starköl och axlade själv rollen som chaufför. Gick oxå alldeles utmärkt.

Kan verkligen rekommendera "Män som hatar kvinnor". Riktigt riktigt bra!

Nu blir det nattinatti! Ska t stugan imorgon o umgås med syster yster m fam o mamma o pappa, ska oxå bli supermysigt! Hoppas på sol så mana kan krypa ner i en solgrotta o grilla kinderna lite...

PS Tänker på SUS-tjejerna som har partykväll ikväll, de har säkert hur kul som helst! Men vad är väl en bal på slottet... O med tanke på vad jag hörde Helena höll på att ställa ordning för god mat idag så är de säkert tokmätta oxå.. O säkert dricker de vin oxå.. Dubbelsuck..Men jag är pigg imorgon iaf!! Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela