Cattas liv och tankar

Utmanad...suck..

Publicerad 2009-03-26 15:53:38 i Allmänt,

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej nästan aldrig

2. Vem såg dig senast naken?
Sambon fick det stora nöjet

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Alltid röd snodd och tuperad lugg, blå mascara o röda ringar i öronen.. Jättefin ;-)
4. Hur kommer du se ut om fyrtio år?
Ungefär som nu fast lite tjockare och lite rynkigare skulle jag tro, troligen med ett vinglas krampaktigt fast i handen..

5. Hur var du på dagis?
Jag har aldrig gått på dagis. Dagmamma var min grej!

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Givetvis alldeles perfekt... (OBS ironi...)

7. Har du celluliter?
Jodå dom börjar smyga sig på

8. Biter du på naglarna?
Aldrig!

9. Har du något handikapp?
Inget diagnostiserat i alla fall

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Inte värst, dom hänger helt ok där dom hänger

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Jag vet inte om jag tror på gud ens

12. Svär du?
Inte i normala fall..

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Ja alltid

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Hmmm. Får nog svara en tvåa där.....

15. Tror du på utomjordingar?
Har inte funderat så mycket på den saken

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Färska räkor med aioli, bröd o vitt vin.. (kanske inte en maträtt direkt men gott..) annars pasta m köttfärssås

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Levergryta...

18. Har du blivit arresterad?
Näpp!
19. Ljuger du?
Jo det har hänt, fast mest vita lögner

20. Har du kysst en polis?
Absolut!!!

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Inte värst

22. Har du någonting att dölja?
Ja säkert en massa som inte skulle vara så kul om det blev offentligt

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar...

24. Är du/har du varit gift?
Nej

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Ja om jag inte ska upp och jobba så

26. Kan du laga cyklar?
Det tror jag inte

27. Kan du fixa med bilar?
Om det räknas att kolla olja o byta däck så absolut!

28. Brukar du köra om?
Jopp

29. Kan du baka bröd?
Jajamen

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Da!

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Ja då måste jag väl svara Greys då..



Utmanar i min tur Mia, Hanna, Sanna, Cajsa, Ville, Kate, Malin!! Varsågoda!! ;-)

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2009-03-26 23:52:13

nu är den gjord!!!!:)

Postat av: Cajsa

Publicerad 2009-03-27 13:55:03

Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela