Cattas liv och tankar

40-års fest!!

Publicerad 2009-05-31 22:22:44 i Allmänt,

Var på en riktigt trevlig 40-års fest igår kväll! Underbart väder o härliga människor! Fick jättegod mat o sen var det kaffe o tårta! Bjöds på ordentligt med dryck oxå men lyckades bara få i mig ett glas cola o ett glas Vichy... Men andra lyckades få i sig desto mer av allehanda drycker, o troligt mycket starkare såna oxå.... ;-) Var hemma lite tidigare är planerat men det var rätt skönt, skulle ju upp o jobba igen imorse. Sov iofs inte mycket inatt men det är en helt annan historia...

Här kommer iaf lite bilder från en supermysig kväll!!!

 
På väg i ståndmässigt ekipage!


 
Dax för sång o Hurrarop!


 
Födelsedagsbarnet själv; Micke B!!


 
Jessica o Jannice blir störda mitt i maten :-)

 
Lycklig tjej!

 
Jag o Nettan trivs i solen!

 
Johan fick ståbord...


 
Tommy provar de andra varianterna istället för sin alldeles egna brunett.. Stum av lycka...

 
Balvagnen visade sig vara en fullkomligt livsfarlig plats, skarpladddade vapen och förmodligen 90-procentig sprit, eller var det mängden som var livsfarlig...... Gardinerna var för att ingen skulle se vad som försiggick...



Hemma kl 23.. 18 grader varmt o alldeles. alldeles underbart!

TACK till födelsedagsbarnet med familj för en särdeles trevlig afton!!!

Kommentarer

Postat av: Tommy

Publicerad 2009-06-02 17:12:21

De va ju tokmysigt att få dricka en sommardrink me allt skojigt folk,givetvis va de säääkert lika mysigt me ett alkoholfritt alternativ...NOT;-)Tror att jag måste anmäla Herr Håde´n till nästa säsong av "Wipeout" ,han visade precis vilka steg han skulle använda när han ska springa över "snurrstocken"...Hahahaha;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela