Cattas liv och tankar

7-7!

Publicerad 2009-05-21 15:09:44 i Allmänt,

Hurra hurra!! Kidsen spelade 7-7 mot Torpshammar! Ida gjorde mål o Gurra var dagens lagkapten!! Stolt mamma :-) Såg inte till några "kändisar", de kanske har flyttat allihopa... Tänk vad man flög runt där i krokarna i sin gröna ungdom, Stödehuset, Nordanede, Backetjärn (Sandmonöjet..) Hästnäset o andra spännande ställen.. Hade himla kul! O fick alltid sån himla maginfluensa dagen efter... Konstigt... Tur man håvar in en massa vuxenpoäng numera..

Nu kommer snart Tova o Isa o ska sova här inatt. Mamman ska ut o roa sig ikväll o svänga sina lurviga. Måste nog lägga mig kl 18 ikväll så jag orkar kliva upp imorogn bitti, tydligen morgonpigga i fam Wallin......



Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-05-21 22:08:26

Vad kul!!! Stort grattis!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela