Cattas liv och tankar

Härliga soliga morgon!

Publicerad 2009-05-30 07:35:48 i Allmänt,

Trots att det känns som mitt i natten o att mitt ben som vanligt numera levt sitt eget liv nattetid (känns som att det ska explodera, någon liten alien som spelar på mina nervbanor tror jag....) så är det helt underbart att vakna en sån här underbar morgon! Solen värmer redan o det är alldeles lugnt ute, fåglarna kvittrar o häggen doftar helt ljuvligt! Känner en stor tacksamhet över livet och att allt rullar på i sin normala lunk. Tycker inte ens synd om mig själv för att jag ska jobba hela helgen... För ibland inser man att livet kan vara brutalt och orättvist. Se till att ta till vara på varandra och ägna en extra stund till de människor som betyder mycket för er, för man vet aldrig vad som händer om ett ögonblick...

Lite djup inledning på dagen men det är så oerhört viktigt att vara rädda om varann! Love u!!

Ha en underbar dag!



Avslutar med en bild från Vättaberget i Liden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela