Cattas liv och tankar

Härliga vår!!

Publicerad 2009-05-20 18:41:57 i Allmänt,

Måste säga att den mest underbara tiden på året är precis nu! Då allt fortfarande är i knoppning och den allra skiraste grönskan lyser i solen! Häggen doftar helt ljuvligt och fåglarna kvittrar (nog för att jag ville skjuta fågeldj--- imorse kl 04 då jag trodde de skulle strongna av allt sjungande, rätt svårt att sova då...) Men vackert är det så det gör ont i kroppen!  Synd att det går så himla fort den här ljusa tiden..



Idag har det varit blixtar o dunder som bara rackarn! Tycker det är riktigt fränt jag! Då jag kom hem hade tyvärr både internet o telefon pajat så då var det plötsligt inte lika kul längre.. Men efter ett par timmar heeeelt handikappad utan dator så löste sig krisen då jag insåg att Gustav sprungit runt o dragit ur ALLA kontakter eftersom åskan gått..... Inkl telefonjacket. Så kan det gå! Tur man är händig o kunde laga det själv ;-) o tur jag inte ringt telia o gnällt.........

Nu blir det snart lite mat, har gjort paj med kantareller, ädelost och kassler. Luktar gott iaf.. Hungrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela