Cattas liv och tankar

#¤%&/J----a

Publicerad 2009-05-25 20:39:38 i Allmänt,

Suttit snart fyra timmar med den ---------------------- uppsatsen! Hatar hatar hatar! Måste vara klart den här veckan annars får jag vänta t september o examinera den... Men lutar faktiskt åt att jag väljer att göra så, tycker inte jag har varken tid eller lust att skriva nu. Får se hur landet ligger i slutet av veckan om det är stenkört eller om det kan gå på nåder att få examinera..Skulle vara sååååååååå skönt att ha det överstökat oxå. Få se hur det går..

Har varit på utvecklingssamtal m Ida i em. O skolan går som en dans för henne! Skönt att det flyter på med studierna, jobbigt om skolan är kämpig. Imorgon är det teateruppvisning av Gurra o co o sedan grillning uppe vid Dackesjötjärn, ska bli mysigt! Hoppas på väder bara..

O på onsdag är det dax för det "riktiga" ultraljudet, ska bli spännande att se hur mycket lilla "Mini" växt!

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-05-25 20:52:46

Kämpa på! Lika bra att få den som ett ok på dina axlar hela sommaren...men har du för mycket kvar kan det bli kämpigt :(

Vi får verkligen hoppas på att det blir bra väder imorgon kväll och det ska bli så spännande att se teatern. De hade genrep för 7-9:an idag och det gick bra...att de bara vågar!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-27 16:02:13

Kör på nu. Jag har skickat vårt ex till dig så att du får lite inspiration...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela