Cattas liv och tankar

Lördag igen

Publicerad 2009-05-23 20:44:22 i Allmänt,

Idag har det varit sovmorgon följd av snabbfrukost o sen t Alnö för dagens match mot GIF. Kidsen förlorade rätt stort idag o det är inte kul på något sätt.. Smaskade sedan pizza o det var säkert ett år sen o då jag ätit halva så kom jag på varför, blir sååå illamående av att äta det. Nu får det ta ett år innan nästa försök. 

For sedan t Birsta o skaffade nya cyklar t både I o G, de blev superglada och jag var världens bästa mamma i säkert en kvart! Styrde sedan kosan till Unnviken o tillbringade em där med Anki, B-O o Naimy. Otroligt fint därute o solen sken o värmde som bara den. Blev erbjudna grillat o potgratäng men  hade världens mest rastlösa barn som bara ville hem o prova de nya cyklarna så efter två timmars tjat for vi hem t Liden igen.



     

Var som tidigare nämnts barnvakt åt världens sötaste Isa o Tova  o det gick alldeles strålande! Exemplariska små tjejer som varken gnällde eller bråkade en enda gång! Sov som små änglar hela natten o vaknade först 7 på morgonen. Tänk vad Lidenluften kan göra gott för två små stadsflickor ;-) Så länge man inte vaknar före 7 här så är man varmt välkommen tillbaka!!! Mysigt var det som bara rackarn och man insåg vilken fantastisk hjälp man kommer att få i oktober av I o G......

   

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-05-23 23:35:34

Ja, fy för pizza! Det är gott de första tuggorna men sen..hua! Att äta det 1 gång/ år verkar vara en bra plan.

Salongen är öppen vid behov ;) bara att höra av sig. Till veckan ser det lite fullt ut med tanke på att det är både teater och festival (ti,to)men som sagt; hör av er så går det att ordna!

Måste ses, det var allt för längesen sist (igen) kanske lunch någon dag? KRAAAM

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-05-23 23:37:06

Vilket fint ställe i Unnviken!!! Tynderö/Åstön "is the shit"!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela