Cattas liv och tankar

Underbara Greys

Publicerad 2009-05-13 22:09:14 i Allmänt,

HERREGUD vad jag grät till kvällens avsnitt! Kom tom konstiga läten ur mig.. Borde förbjudas att visa såna starka avsnitt.. O med alla graviditetshormoner i kroppen så blir det ju sju resor värre. Är helt slut nu! Försökte berätta för Martin vad det var som var så sorgligt med si du det gick inte.. Då startade fontänen igen.. Behöver få känna lite kärlek nu tror jag..

Varit på möte ikväll angående att kommunen ska säga upp alla ssk inom hemtjänsten. Så nu är det bara att konstatera att man är arbetslös from 1/2 -10. Får bara hoppas att landstinget kan tänka sig att "ta över" oss men med tanke på att de vill ha distriktssköterskor så lär det ju inte bli så tyvärr.. Som tur är har jag ett års uppsägningstid, har jobbat 15 (!!!) år åt kommunen. Men det ordnar sig säkert!! O först ska jag ju ändå vara mammaledig!!!

Nu blir det natten för mig! Har städat två kvällar till fram emot elva så jag känner mig rätt slut, tur det snart är helg igen!

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2009-05-14 16:42:39

Tråkigt för dig med jobbet! Men du ska se att det löser sig och oftast brukar det ju bli till det bättre :-)

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela