Cattas liv och tankar

Borde lägga mig..

Publicerad 2009-11-02 22:29:47 i Allmänt,

Förstår inte att det är så himla svårt att passa på att sova då lillskruttan myser med pappan i soffan o de stora sover sött i sina sängar.. Borde verkligen hoppa in i duschen o sen i säng o få några timmars sömn innan nattamaten sätter igång.. Men det är ju liksom lite småtrevligt att själv sitta bredvid pappan ifråga o mysa lite o sen att sitta lite vid datorn o läsa lite bloggar o kolla t FB... O apropå bloggar så tackar jag allra ödmjukast åt barbammans återuppståndelse!! Det var på tiden!  Sen är man ju naturligtvis lite bitter o missunsam att hon ska ut o glassa runt på en solig strand snart, sånt gillas inte!! Jorå, självklart så  är det bara avundsjukan som talar o jag unnar naturligtvis henne en underbar semester!!! Är ju helt underbart att fara iväg o bara mysa i solen en vecka!!! Lovely!!

Haft främmande från Dacke ikväll, hela familjen Broman/Engman har varit hit på lite fika. Fick finfina presenter till Lisa o hade en riktigt trevlig kväll! Som vanligt!!

Imorgon ny dag med nya utmaningar.. Planerat: Utvecklingssamtal med Ida kl 15 o sen avslutning för friidrotten på kvällen. O givetvis amma, amma, amma o byta massa blöjor... O gosa såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela