Cattas liv och tankar

Vaccinerade..

Publicerad 2009-11-12 13:28:12 i Allmänt,

Nu har både Ida o Gurra fått sina vaccineringar mot "nya influensan", kändes rätt makabert då alla i de "små" klasserna hade sina föräldrar med på skolan imorse.. Ovanlig situation o hoppas vi slipper vara med om fler sådana här massvaccineringar. Men tror tyvärr att det bara är att vänja sig vid diverse mer eller mindre farliga virus som dyker upp.. Lurade sedan med mig några av föräldrarna hem på lite fika efteråt, så det blev en trevlig fm m Terese o  Tommy som oxå tillhörde ledighetskommitteén idag.

Har haft en mycket upprörd liten Lisa nu, skrikit i säkert fem minuter.. Känner sig hyfsat maktlös då inget hjälper.. Nu sover hon sött så det var troligen det som var problemet, kanske.. Men förstå vad jobbigt det måste vara att ha en liten bebis med kolik! Tror helt seriöst att jag inte skulle fixa det.

Nu väntar vi på storbarnen som ska komma en sväng o packa lite inför deras Stockholmsresa m pappan, Anette o fam Stridh/Ericsson. De ska på monstertruck o mysa på hotell, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela