Cattas liv och tankar

Duktig idag!

Publicerad 2009-10-13 16:27:12 i Allmänt,

Idag har jag varit ambitiös minsann! Först plugg i vanlig ordning, tänkte ju försöka hinna klart m uppgifterna innan bebis.. Sen kom Jannice o bjöd på lite lunch o mysigt sällskap! Fick även en snabb påhälsning av en rödblommig Cissi som var ute på promenix mot jobbet. Trevligt trevligt!

Efter fikapausen gick jag ut i det SVINkalla vädret o plockade undan cyklar o annat löst ute på gården, har även börjat att montera ner studsmattan men mina krafter var inte tillräckliga för att lossa själva mattan... Gurra dök upp efter skolan för att mysa en stund med sin mamma tills Ida slutade kl 15.15 o de skulle med bussen t Sunnås. Gick då ut igen i det SVINkalla vädret och gav våfflan en välbehövlig städstund. Kostade även på att tanka o fylla på glykol på den trogna gamle springaren. Svängade förbi miljöstation med lite smått o gott o har nu bänkat mig framför datorn igen.. Kan tänkas att det blir lite bubbleshooter innan det är dax att laga mat t älsklingen kommer hem. Skulle ha farit t stan ikväll o träffat Maria, Helena o syster yster men det blev uppskjutet t nästa tisdag, får se hur det står till då. Förhoppningsvis är jag hemma o myser med ny liten bebis då...

O imorgon är det seminarium på skolan... O imorgonkväll är det Greys!!!!! Hurra!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-10-13 19:28:08

Det blev den! : ) och du går väl bara och väntar på bebis du? vilket datum är du beräknad? : )

Postat av: Carin

Publicerad 2009-10-13 20:02:41

Men jänta vad du går an :) Ta dig lite tid å slappa å bara ta hand om dig själv åxå, innan bebis... Passa på vettja :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela