Cattas liv och tankar

Freitag

Publicerad 2009-10-30 19:01:58 i Allmänt,

Idag har vi varit ut på premiärtur med bilen alldeles själva utan pappan, känns lite märkligt att köra bil o ha baksätet fullt med barn.. Men det gick alldeles utmärkt då vi väl kom iväg efter lite starthjälp av Lasse L.. Var aningen strömlös märkte jag då allt o alla var på plats..

Färden gick till Timrå simhall där de stora kidsen fick leka av sig lite o mamman satt på läktaren med liten bebis. Martin kom förbi på lunchen o gjorde oss sällskap, trevligt!! Stod ut i den drypande värmen inne i simhallen drygt en timma sen höll jag på att storkna o satte mig i cafeterian istället. Blev en toast o iskall cocacola o det var helt ok! Blev sinnessjukt trött på hemvägen och fick stanna i Loning o powernappa ett par minuter... Barnen var lite brydd vad jag sysslade med men jag hade aldrig tagit mig hem om jag inte fått blundat en stund. Fantastiskt vad trött man kan bli! Känner på kvällarna att det är nästan som man är drogad av trötthet emellanåt, trots att jag verkligen vill vara pigg o umgås lite vuxen kvalitetstid.. Men det blir väl bättre snart kanske, längtar att få sova lite mer sammanhängande än bara ett par, tre timmar varje gång.. O jag klagar absolut inte för Lisa äter o sen somnar hon om så jag behöver inte upp o springa runt med en skrikbebis (peppar, peppar....)

O idag är lilla prinsessan tio dagar!! O den stora prinsessan älskar lillasyster så himla mycket!!






Storebror myser med sin lilla syster!!



Tio dagar liten Lisa i jeanstights...

Kommentarer

Postat av: Anna E

Publicerad 2009-10-30 19:23:54

Vilka söta små och stora charmtroll du har. Du tar väl med dig lilla Lisa på onsdag.

Postat av: Ville

Publicerad 2009-10-30 20:52:37

Fina dom är, alla 3 barnen!

kram och trevlig helg

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-02 11:54:55

Vilka underbara bilder på barnen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela